П`ятниця, 21.09.2018, 00:48
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Білоцерківська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 22 Білоцерківської міської ради Київської області

Навігація
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Телефон довіри
Посилання
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Нас відвідали
free counters
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Дистанційна освіта

Одним з напрямків удосконалення організації навчального процесу є використання в навчальному процесі сучасних дистанційних технологій. Дистанційне навчання — є однією з форм індивідуалізації навчального процесу , в основу якого покладено використання сучасних інформаційних та телекомунікаційних технологій, що дозволяють навчатись на відстані без безпосереднього, особистого контакту між викладачем і учнем.
Дистанційне навчання включає в себе сучасні форми і методи конструювання та відображення змісту навчання, елементи модульного і комп’ютерного навчання, теорії та практики, самостійної роботи учнів, застосування у навчанні сучасних інформаційних технологій, комп'ютерів, телекомунікацій і являє собою цілеспрямований інтерактивний процес взаємодії учнів і викладачів-модераторів. До переваг дистанційного навчання відносять асинхронність, доступність інформації, зменшення соціальної дистанції. 
У ньому виділені такі принципи забезпечення якості:
• Заохочення контактів між учнями і вчителем.
 • Розвиток співробітництва учнів.
 • Використання активних засобів навчання.
 • Швидкий зворотний зв’язок.
 • Ефективне використання часу.
 • Висока мотивація.
 • Врахування здібностей учнів та використання індивідуальних маршрутів навчання.
Модуль дистанційного навчання вирішує наступні задачі:
Подача теоретичного матеріалу.   урок/лекція (в т.ч. мультимедіа),
опис практичної/лабораторної роботи    глосарій,    бібліотека.
Перевірка засвоєння матеріалу.
звіт з практичної/лабораторної роботи,   питання/задачі до уроку/лекції (домашні завдання),
контрольні роботи – як в текстовій, так і в тестовій формі,  тести: для самоконтролю, для оцінювання знань.
Спілкування з вчителем.
питання по курсу (через розділ «Питання, Що Часто Задаються» (FAQ/ПЩЧЗ)),
форум, ICQ, Skype, E-mail, телефон та інш.
Спілкування між учнями.
обговорення матеріалу на форумі,інформація про учнів, які навчаються на тому ж курсі.
      Педагогічний фактор у системі дистанційного навчання визначається набором методів і прийомів, що застосовуються в ході навчального процесу та які можна класифікувати так: 
1. Методи навчання через взаємодію студента з освітніми ресурсами при мінімальній участі викладача та інших студентів (самонавчання).  
2. Методи індивідуалізованого викладання й навчання, для яких притаманні взаємовідносини студента з викладачем або студента з іншим студентом (навчання “один до одного”). ( голосова пошта, електронна пошта або технології веб 2.0 (соціальні сервіси Інтернет). 
3. Методи, що ґрунтуються на презентації навчального матеріалу викладачем і коли ті, хто навчається відіграють активну роль у комунікації (навчання “один до одного”).  (лекції, записані на CD або DVD носії можуть доповнюватись так званими “Е-лекціями” (електронними лекціями). 
4. Методи, для яких притаманна активна взаємодія між усіма учасниками навчального процесу (навчання “багато до багатьох”). 
 Характерними рисами дистанційного навчання є: 
Гнучкість.       Модульність.      Економічна ефективність. 
Нова роль викладача.     Спеціалізований контроль якості освіти. 
Використання спеціалізованих технологій і засобів навчання.
     
Успішність дистанційного навчання багато в чому залежить від
організації навчального матеріалу. 

 Ефективність навчання залежить від чотирьох складових:

• Ефективності взаємодії викладача і того, якого навчають;
• Використовуваних при цьому педагогічних технологій;
• Ефективності розроблених методичних матеріалів і способів їхньої
   доставки;
• Ефективності зворотного зв'язка.
 Ключовим моментом дистанційної форми навчання є електронний підручник. Більшість авторів розглядає електронний підручник як  спеціальний програмно-методичний комплекс, що дозволяє самостійно освоїти навчальний курс чи його великий розділ. Електронний підручник  часто об'єднує у собі властивості звичайного підручника, довідника задачника і лабораторного практикуму. Він не є альтернативою, а являється доповненням до традиційних форм навчання, і тому не замінює роботу  з книгами, конспектами, збірниками задач і т. ін. 
Цей “електронний лектор” дозволяє повною мірою використовувати сучасні  інформаційні технології, мультимедійні можливості, надані комп'ютером.  

Гаряча лінія
Захист прав дітей
Нова школа
Фонд "22 елемент"
Облік фондів
Пошук
Розклад дзвінків
Мова сайту
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Наш час
Погода