Вівторок, 18.02.2020, 13:08
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Білоцерківська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 22 Білоцерківської міської ради Київської області

Навігація
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
Телефон довіри
Посилання
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Нас відвідали
free counters
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Дистанційна освіта

Одним з напрямків удосконалення організації навчального процесу є використання в навчальному процесі сучасних дистанційних технологій. Дистанційне навчання — є однією з форм індивідуалізації навчального процесу , в основу якого покладено використання сучасних інформаційних та телекомунікаційних технологій, що дозволяють навчатись на відстані без безпосереднього, особистого контакту між викладачем і учнем.
Дистанційне навчання включає в себе сучасні форми і методи конструювання та відображення змісту навчання, елементи модульного і комп’ютерного навчання, теорії та практики, самостійної роботи учнів, застосування у навчанні сучасних інформаційних технологій, комп'ютерів, телекомунікацій і являє собою цілеспрямований інтерактивний процес взаємодії учнів і викладачів-модераторів. До переваг дистанційного навчання відносять асинхронність, доступність інформації, зменшення соціальної дистанції. 
У ньому виділені такі принципи забезпечення якості:
• Заохочення контактів між учнями і вчителем.
 • Розвиток співробітництва учнів.
 • Використання активних засобів навчання.
 • Швидкий зворотний зв’язок.
 • Ефективне використання часу.
 • Висока мотивація.
 • Врахування здібностей учнів та використання індивідуальних маршрутів навчання.
Модуль дистанційного навчання вирішує наступні задачі:
Подача теоретичного матеріалу.   урок/лекція (в т.ч. мультимедіа),
опис практичної/лабораторної роботи    глосарій,    бібліотека.
Перевірка засвоєння матеріалу.
звіт з практичної/лабораторної роботи,   питання/задачі до уроку/лекції (домашні завдання),
контрольні роботи – як в текстовій, так і в тестовій формі,  тести: для самоконтролю, для оцінювання знань.
Спілкування з вчителем.
питання по курсу (через розділ «Питання, Що Часто Задаються» (FAQ/ПЩЧЗ)),
форум, ICQ, Skype, E-mail, телефон та інш.
Спілкування між учнями.
обговорення матеріалу на форумі,інформація про учнів, які навчаються на тому ж курсі.
      Педагогічний фактор у системі дистанційного навчання визначається набором методів і прийомів, що застосовуються в ході навчального процесу та які можна класифікувати так: 
1. Методи навчання через взаємодію студента з освітніми ресурсами при мінімальній участі викладача та інших студентів (самонавчання).  
2. Методи індивідуалізованого викладання й навчання, для яких притаманні взаємовідносини студента з викладачем або студента з іншим студентом (навчання “один до одного”). ( голосова пошта, електронна пошта або технології веб 2.0 (соціальні сервіси Інтернет). 
3. Методи, що ґрунтуються на презентації навчального матеріалу викладачем і коли ті, хто навчається відіграють активну роль у комунікації (навчання “один до одного”).  (лекції, записані на CD або DVD носії можуть доповнюватись так званими “Е-лекціями” (електронними лекціями). 
4. Методи, для яких притаманна активна взаємодія між усіма учасниками навчального процесу (навчання “багато до багатьох”). 
 Характерними рисами дистанційного навчання є: 
Гнучкість.       Модульність.      Економічна ефективність. 
Нова роль викладача.     Спеціалізований контроль якості освіти. 
Використання спеціалізованих технологій і засобів навчання.
     
Успішність дистанційного навчання багато в чому залежить від
організації навчального матеріалу. 

 Ефективність навчання залежить від чотирьох складових:

• Ефективності взаємодії викладача і того, якого навчають;
• Використовуваних при цьому педагогічних технологій;
• Ефективності розроблених методичних матеріалів і способів їхньої
   доставки;
• Ефективності зворотного зв'язка.
 Ключовим моментом дистанційної форми навчання є електронний підручник. Більшість авторів розглядає електронний підручник як  спеціальний програмно-методичний комплекс, що дозволяє самостійно освоїти навчальний курс чи його великий розділ. Електронний підручник  часто об'єднує у собі властивості звичайного підручника, довідника задачника і лабораторного практикуму. Він не є альтернативою, а являється доповненням до традиційних форм навчання, і тому не замінює роботу  з книгами, конспектами, збірниками задач і т. ін. 
Цей “електронний лектор” дозволяє повною мірою використовувати сучасні  інформаційні технології, мультимедійні можливості, надані комп'ютером.  

Гаряча лінія
Захист прав дітей
Нова школа
Фонд "22 елемент"
Облік фондів
Пошук
Розклад дзвінків
Погода