Понеділок, 30.03.2020, 17:36
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Білоцерківська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 22 Білоцерківської міської ради Київської області

Навігація
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Телефон довіри
Посилання
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Нас відвідали
free counters
Статистика
Онлайн всього: 10
Гостей: 10
Користувачів: 0
Форма входу

Бібліотечні уроки

 

Хочеш досягти більшого – чит@й

  «Хочеш досягти більшого – чит@й» - під такою назвою в шкільному бібліотечно-інформаційному центрі 11 березня пройшов диспут з учнями 6-Г класу (класний керівник - Фесюк О.П.) метою якого було формування стійкого інтересу до читання книг. Учні дискутували чи може бути другом книга? Що на їх думку: книга чи комп’ютер  є основним джерелом інформації в сучасному світі? Чи однаково важлива роль книги і комп’ютера в духовному розвитку людини? В ході диспуту було цікаво дізнатися чи є улюблені письменники та книги у наших читачів, адже саме книги роблять людську душу благородною, а розум сильним. Бібліотекар знайомила з найпопулярнішими  дитячими авторами та запропонувала шестикласникам сучасну дитячу літературу.                                                    

 

 

 

Довідкова література – інструмент пізнання світу…

З метою познайомити учнів з видами довідкової літератури, розкрити її значення в житті людини; навчити користуватися словниками, довідниками, енциклопедіями та удосконалювати навички роботи з ними, щоб здобувати якнайбільше інформації самостійно; розвивати рідну мову та збагачувати словниковий запас, пізнавальні інтереси; виховувати бажання говорити правильно і яскраво, спілкуючись з людьми, 28 лютого в шкільній бібліотеці (бібліотекар Кравченко Т.В.)  з учнями 5 - А класу (класний керівник Поліщук І.С.) в цікавій формі проведено бібліотечний урок з  інформаційної культури  «Книги, які знають усе», на якому учні переглянули  презентацію « Скарбниця людських знань» та відео «Скарбниця слів», а також бібліотекар познайомила читачів з творами сучасних українських письменників, звертаючи їх увагу на  книжкову виставку - рекомендацію «Досліджуйте нові світи: ЧИТАЙТЕ!».                                                                 Кожна людина може зробити свою мову досконалою, колоритною і багатою…  


                                          

 

Подорож в Країну Журналія

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дитячі періодичні видання покликані популяризувати провідні пізнавальні ідеї, знайомити юних читачів із творами сучасних українських та зарубіжних письменників, розповідати про нові досягнення та події у житті людства, пропагувати морально-етичні норми суспільства, усталені цінності народу, сприяти формуванню національно свідомої особистості, а разом з тим, враховувати читацькі інтереси, можливості та особливості сприйняття інформації учнями певної вікової категорії. Тематика рубрик сучасних дитячих журналів надзвичайно різноманітна. Про розмаїття  тематики і спрямування цих рубрик говорять їх назви: «Хто? Що? Як? Де? Коли? й Чому?», «Ми любимо читати»,  «Цікаві історії моєї родини», «Наш скарб рідна мова», «Слідами історії», «Читачун», «З торбинки дядечка запитальника», «Гуморинка», «Саморобка», «Чомучка», «Ігротека» та  інші. Тут можна почерпнути пізнавальну інформацію енциклопедичного характеру про навколишній світ, природні явища, навчитися слідкувати за собою, ознайомитися із правилами поведінки й етикету спілкування, взяти участь у різноманітних конкурсах, вікторинах, почитати казки народів світу, авторські художні твори, отримати інформацію про улюблених кумирів, тощо.         

З метою  формування пізнавальної активності учнів та художньо – естетичного сприйняття літератури в шкільній бібліотеці 28 листопада з учнями       3 – В класу (класовод Литвин Ю. Р.) та 3 грудня з учнями 3 – Б класу (класовод Колісник М.С.)  в цікавій формі проведено бібліотечні уроки з інформаційної культури   «Подорож в Країну Журналія».

Інформуючи своїх читачів про дитячі періодичні видання, які надходять до бібліотеки: «Яблунька», «Барвінок», «Смайлик», «Розумашки», «Професор Крейд» та інші, зрозуміла, що найбільше читачам подобаються рубрики «Ми любимо читати», «Повчальна казка», «Читачун», де друкуються пізнавальні оповідання, історії,  легенди та  міфи.  Дуже добре, що тексти творів більші за обсягом, ніж оповідання, друкують у кількох номерах, утримуючи таким чином увагу читача, зацікавлюючи і змушуючи його чекати продовження початої історії, а значить – наступного номера журналу. Бібліотека – територія творчості учнів, тож  інформуючи про дитячі періодичні видання, які надходять до бібліотеки, зацікавлюю своїх читачів рубриками з інтелектуально – розважальними завданнями, які розміщені в журналах: ігри, загадки, головоломки, лабіринти, кросворди, вікторини, розмальовки, які розвивають логічне мислення, спостережливість, кмітливість. А іграшки-саморобки підштовхнуть дитину до творчості, бажання робити щось своїми руками.

 На жаль, незаперечним є той факт, що дитячим періодичним виданням не завжди під силу конкурувати із телебаченням та інтернетом,  як основними засобами інформації, тож своїм головним завданням, вважаю інформувати  та зацікавлювати своїх читачів  КНИЖКОЮ, прививати любов до читання, адже  читання має безліч користі для людини: воно не лише покращує пам`ять, розвиває фантазію, а й часто допомагає зняти стрес та відволіктися від рутини.


Дім, в якому немає книг, подібний до тіла,  позбутого душі.

                                                                                                                               Цицерон.

      Бібліотечний урок -  це комплекс навчальних заходів, які популяризують книгу та читання; вчать користувачів бібліотеки орієнтуватися у виборі художньої, науково – популярної, довідкової літератури, надають  вміння пошуку інформації за допомогою довідково – бібліографічного апарату бібліотеки.

Школа - це насамперед читання : вдумливе,  зосереджене, таке,  що захоплює розум і серце, індивідуальне читання,  як творчий процес, в якому  вихованець наповнює слово  пристрастю свого  серця -  він або захоплюється красою, благородством,  моральною величчю або ж переживає почуття обурення, презирства, непримиренності…

 З метою формування у школярів свідомого і зацікавленого ставлення до книжки, потреби  в систематичному читанні, виробленні навичок самостійного вибору книг для читання та їхнього пошуку в бібліотеці, 21 листопада  в шкільній бібліотеці (бібліотекар Кравченко Т. В.) з учнями 4В класу проведено бібліотечний урок «Читання як задоволення».


     Одне з найголовніших завдань сучасної школи  - навчити учня вчитися.

Тому шкільна бібліотека  різними формами і засобами прививає молодшим школярам любов до книги, вміння працювати з нею, орієнтуватися в інформаційному просторі.

З цією метою у 3-Б класі ( класовод  Семененко Ю.Ю.) було проведено бібліотечний урок  «Бібліотека – дім твоїх друзів». Бібліотекар Кваша Н.А.  юних читачів знайомила з книгознавчими поняттями : титульна сторінка, передмова, зміст. Познайомила з новинками дитячої літератури,  нагадали про правила бережливого ставлення до книги.  Активізували інтерес до книги через літературний калейдоскоп  за творами В.О. Сухомлинського.


Пізнавай  світ разом з нами!

Під таким девізом проходив бібліотечний урок «Світ дитячих журналів» для учнів 2-Б класу

Саме дитячі журнали розвивають кругозір, формують читацьку самостійність, збагачують словниковий запас дітей , то можливо варто  ближче  познайомитись з ними? …

Дитячі журнали України: що читати?

«Стежка», «Професор Крейд», «Яблунька», «Барвінок», «Пізнайко» - саме ці журнали подарують  вам веселі цікавинки, зустрічі з казковими героями, нові враження та незабутні спогади.

Попри всі економічні, духовні, видавничі негаразди, в Україні на даний момент видається більше 70 видів дитячих журналів та газет всеукраїнського рівня. Зараз вони здатні задовольняти вимоги найпримхливішого читача. Тематична різнобарвність і якість дитячих видань, яскравість та виразність художнього оформлення приваблюють малих читачів та їх батьків.

Як зорієнтуватись дітям і батькам у такому потоці дитячої періодики ? І взагалі, чи потрібно купувати періодику дітям, адже можна купувати та читати книги. Але поряд з читанням книг, в наш час дитяча періодика здатна замінити дитячі енциклопедії, задачники, розмальовки, адже багато журналів особливу увагу звертають саме на розвиток інтелекту дитини, його творчих здібностей.

То ж наша  шкільна бібліотека запрошує до знайомства з дитячими періодичними  журналами.


 

 

 

 

                  

30 листопада, в день 180 річниці від дня народження видатного американського письменника, сатирика, журналіста Марка Твена у шкільній бібліотеці  вчителем зарубіжної літ

ератури Синєгуб Р.П. та бібліотекарем Кравченко Т.В. була проведена літературно-мистецька година "То хто ж він, автор Тома Сойєра?"  Учні  пригадали твори письменника, які вчать справедливості, дружбі. людяності, любові до знедолених та продемонстрували захоплюючі сценки з повісті "Пригоди Тома Сойєра" 

 

 


 

Патріотичні акварелі

Бібліотечна мандрівка

«України рідної окраса – чарівна Білоцерківська сторона»

 

 

 

 



Бібліотечний урок

"Той, що не забув дитинство" - під такою назвою  пройшов бібліотечний урок присвячений творчості талановитого дитячого письменника  і казкаря ВСЕВОЛОДА  НЕСТАЙКА Учні 3-В класу ( класовод Кириленко О.Д.) мали змогу познайомитися  з творами письменника. Бібліотекар Кваша Н.А. запросила своїх читачів помандрувати до Чарівного лісу та познайомитися з героями повісті - казки "Пригоди в Лісовій школі". Дивовижні події, чарівні перетворення, сміх і сльози - все це химерно переплелося  у творах В.Нестайка, які так до вподоби не одному поколінню читачів.

 

Вони загинули за Батьківщину (пам'яті героїв Крут)


Літературний    калейдоскоп

Шкільна бібліотека  радо зустрічала  учасників  літературного калейдоскопу  «Чарівна книга  знову  ожива».

Дві   команди  змагалися   у майстерності   називатися  кращими  читачами,  презентували  свої   улюблені   книги,  представляли   найвідоміших  літературних  героїв,  розкривали  свою любов  до  книги.


 

ВОНА ОБРАЛА СОБІ ГОРДЕ ІМ’Я – УКРАЇНКА
Таку назву мала літературна година, яка відбулася в шкільній бібліотеці 24 лютого, присвячена річниці від дня народження української письменниці Лесі Українки. Її творчість – великий скарб не тільки вітчизняної, а й усієї світової культури. Учні мали змогу ще раз долучитися до її полум'яного слова.

До 75 річниці з дня народження Є. Гуцала
Часто письменників називають добрими чарівниками. Разом з ними ми переживаємо неймовірні пригоди, мандруємо у далекі світи, вчимося любити рідну землю, людей, що на ній живуть. 
16 січня для учнів 3 –А класу було проведено бібліотечний урок за творчістю Є.Гуцала. Герої його дитячих оповідань - це не
лише хлопчики й дівчатка, а лелеки і жайворонки, зайці й білченята, золотоголові соняшники й блакитні дзвіночки. Читаючи оповідання , учні мали змогу зустрітися не тільки з чарівною природою, а й з приязними добрими людьми. Найбільші враження викликали оповідання « Лось», і « Перебите крило»( до якого були виконані власні малюнки). Діти прийняли участь у вікторині « Чи уважний ти читач?» та у грі « Розвідники»( використали презентацію) Найголовніше в творах Євгена Гуцала – це вміння співчувати й бажання допомогти і захистити слабшого. Адже від кожного з нас залежить доля Землі та всього, що на ній існує.

Бібліотечний урок " Книжка - гарна чарівниця, відкриває таємниці»
Учні   2-А класу    мали  нагоду  познайомитися з чарівним  світом  дитячої  книги.
Гаряча лінія
Захист прав дітей
Нова школа
Фонд "22 елемент"
Облік фондів
Пошук
Розклад дзвінків
Погода