Понеділок, 23.07.2018, 08:42
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Білоцерківська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 22 Білоцерківської міської ради Київської області

Навігація
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Телефон довіри
Посилання
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Нас відвідали
free counters
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Батькам


 Школа – початок нового, старт в доросле життя з тим багажем, який кожен зможе назбирати самостійно, і те, що залишиться назавжди.

Переступаючи поріг школи, першокласник намагається поводитись як справжній учень: сидіти рівно, виконувати вказівки вчителя, старанно робити домашнє завдання… І це є лише зовнішній бік шкільного життя. В процесі навчання, як учень, так і його батьки стикаються з різними ситуаціями: позитивними і не дуже, веселими і не зовсім. І все це також складає здобуток юної особистості. Школа – це не тільки навчальний заклад, а й маленький соціум; це тренажер перед подальшим «великим і дорослим» життям, адже саме в школі вперше по-справжньому намагаємося будувати дружні стосунки, знаходити собі однодумців, долати перешкоди та вирішувати проблеми «світового масштабу».

Поради батькам

Уникайте несхвальної оцінки, знаходьте слова підтримки, частіше хваліть дитину за терпіння, наполегливість тощо. Ніколи не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Формуйте в неї впевненість у своїх силах, високу самооцінку.

Не ставте перед дитиною недосяжні еталони. Вона повинна частіше відчувати задоволення від того, що щось може, ніж тривожитись з приводу того, чого не може зробити.

 У різних дітей – різні здібності (розумові, художні, математичні, організаційні, вольові, чуттєві). Здібності треба розвивати! Але Ваше перше завдання – визначити оптимум вашої дитини.

Виховуйте людину дій, вчинку.

Дозволяйте дитині ризикувати. Залишайте за дітьми право на помилки, але вчіть самостійно їх виправляти.

Не наказуйте дитині, підкреслюючи свою зверхність: «Роби» або «Ти будеш робити, бо я так сказав». Замініть цю форму вимоги іншою: «Роби, тому що цього не можна не зробити». Замініть наказ формою прохання, використовуючи слова: «На мою думку, це краще зробити так. Як ти гадаєш?», «А може це буде краще, якщо...». Дитина завжди повинна відчувати себе гідною. Зростаючи, особистість повинна звикнути до виконання вимог не на догоду зовнішньому розпорядженню, а тому, що вони розумні, доцільні...

Довіряйте дитині. Людина, яка виростає у довірі, йде по життю спокійно, вона відкрита, товариська, доброзичлива.

Будьте терплячими! Ставтесь терпляче до дитячих проявів: процес розвитку є випробуванням не лише для дорослих, але й для самої дитини. Виховуйте її вимогливою любов'ю.

Ніколи не кажіть, що за всіма життєвими проблемами не лишається часу на виховання дитини. Ви виховуєте її щоденно своїм ставленням до життя, системою своїх цінностей, своїми виборами. Ви виховуєте дитину своєю присутністю, поглядом, жестом, посмішкою...

Будьте відповідальними! Безпечність – механізм, який продукує борги перед долею дитини, перед її теперішнім і майбутнім. Відповідальний вихователь передбачає наслідки своїх слів, своїх дій.

Оцінюючи результат, вчинок, властивість дитини, вказуйте не лише на те, чим ви незадоволені, а скоріше на те, що вам подобається в ній. Не порівнюйте її з однокласниками, з братиками чи сестричками. Діти усі різні!

Порівнюйте дитину в її динаміці – якою вона була вчора, якою є сьогодні, якою може бути завтра. Тобто, порівнюйте зростаючу особистість з самою собою.

Не ставтесь до дитини зневажливо. Зростаюча особистість повинна відчути свою значущість, навчитись поважати себе. Тільки за цієї умови з неї виросте людина з почуттям власної гідності, яка поважає тих, хто її оточує.

Умій володіти собою

1.    Пам'ятайте: найкращий спосіб боротьби з душевним неспокоєм – постійна зайнятість.

2.    Щоб забути свої напасті, намагайся зробити приємне іншим. Роблячи добро іншим, робиш добро собі.

3.    Не намагайся змінювати чи перевиховувати інших. Набагато корисливіше і безпечніше зайнятися самовихованням. Пам'ятай: кожна людина – така ж яскрава й унікальна індивідуальність, як і ти, приймай її такою, якою вона є. Намагайся знайти в людині позитивні риси, вмій бачити її достоїнства і в стосунках з нею спробуй опиратись саме на ці якості.

4.    Май мужність від щирого серця визнавати свої помилки. Уникай зазнайства і позування.

5.    Вчися володіти собою! Гнів, дратівливість, злість спотворюють людину. Егоїзм – джерело багатьох конфліктів. Виховуй в собі терпіння, пам'ятай, що «рана заживає поступово».

6.    Будь-яка справа починається з першого кроку! Пам'ятай: перешкоди нам даються задля нашого розвитку.

7.    Людина, має необмежені можливості самовдосконалення, причому в усіх галузях СВОЄЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ.

8.    Будь толерантною особистістю.

 

Толерантність ( від лат. Tolerans – терплячий) – терпимість до чужих думок і вірувань.

Агресія (від лат. Aggressio – нападаю) – незаконне застосування сили однією людиною.



РЕКОМЕНДАЦІЇ
для педагогів, батьків, медичних працівників по
виявленню ранніх ознак наркоманії серед
підлітків

Наркоманія - це захворювання, що виникає у разі систематичного вживання речовин, що включені до списку наркотиків, та проявляються психічною та фізичною залежністю від них.
В останні десятиріччя спостерігається швидке зростання наркоманії та її омолоджування. В коло споживачів наркотиків втягується досить відчутна кількість молоді та підлітків. Саме у підлітковому віці, як правило, вперше вживаються наркотичні речовини, тому дуже важливо вміти помітити та розрізнити ранні ознаки вживання наркотиків, коли проблема ще не набула хронічного характеру і значно легше піддається корекції.


Гаряча лінія
Захист прав дітей
Нова школа
Фонд "22 елемент"
Облік фондів
Пошук
Розклад дзвінків
Мова сайту
Выбрать язык / Choose language:
Russian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Наш час
Погода